W jakich godzinach są realizowane dostawy?

Dostawy są realizowane w godzinach nocnych i wczesnoporannych. W celu uzyskania dokładnej informacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Czy dostawy są realizowane codziennie?

Dostawy są realizowane od poniedziałku do soboty. Zestawy weekendowe (na sobotę i niedzielę) dostarczane są w sobotę.

Do jakich miast dowozicie posiłki?

Posiłki dostarczamy na terenie: Bydgoszczy, Gdańska, Gdyni, Katowic, Kielc, Krakowa, Łodzi, Poznania, Sopotu, Torunia, Warszawy i Wrocławia oraz w okolicach ww. aglomeracji, a także do: Bełchatowa, Bytomia, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Gliwic, Grudziądza, Inowrocławia, Łasku, Łowicza, Mysłowic, Opoczna, Rawy Mazowieckiej, Piotrkowa Trybunalskiego, Rybnika, Rudy Śląskiej, Sieradza, Sosnowca, Świecia, Tarnowskich Gór, Tomaszowa Mazowieckiego, Tych, Zabrza, Zduńskiej Woli i Żor i innych.

*W okresie letnim dostarczamy również diety na Półwysep Helski do: Chałup, Jastarni, Juraty, Kuźnicy, Połchowa, Pucka, Władysławowa i wielu innych.

Dokładną informację na temat obszarów dostaw można uzyskać kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy dostawy są płatne?

Posiłki dostarczamy bezpłatnie na terenie aglomeracji miejskich oraz kilku miejscowości. Jednak niektóre miasta mogą znajdować się w strefie płatnej dostawy (dokładne informacje można otrzymać kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920)). Na etapie składania zamówienia klient otrzymuje informację o ewentualnej konieczności dopłaty.

Jak mogę dokonać zamówienia?

Zamówienie można złożyć przez stronę internetową (formularz zamówienia), mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920).

Do której godziny przyjmowane są zamówienia?

Zamówienia przyjmujemy dwa dni robocze przed dostawą, do godziny 16:00.

Czy można zawiesić dietę lub zmienić adres dostawy?

Tak, zawieszenie diety, anulowanie lub zmiana adresu dostawy jest możliwa do godziny 9:00 dnia roboczego poprzedzającego zamówienie.

W jaki sposób mogę zawiesić dietę lub zmienić adres dostawy?

Należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920).

Czy można wykluczyć z diety konkretny składnik?

Tak, dopuszczamy wykluczenie maksymalnie 3 składników (nie grup produktów spożywczych), których usunięcie z diety będzie możliwe podczas procesu technologicznego na etapie pakowania diety.

W celu wyłączenie z diety konkretnych składników należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920)..

Czy można zmienić kaloryczność lub typ diety w czasie trwania diety ?

Tak, wystarczy skonsultować się z naszym Biurem Obsługi mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920).

Czy mogę najpierw spróbować Waszych dań, zanim zdecyduje się na konkretny program?

Tak. Istnieje możliwość zamówienia jednodniowego zestawu próbnego. Cena 5 posiłków zaczyna się od 39 zł za dzień.

Jaką mam wybrać kaloryczność?

Skonsultuj się z naszym dietetykiem (+48 795 700 920)., który pomoże Ci wybrać odpowiednią kaloryczność.

Czy jest możliwość wystawienia faktury? Gdzie wpisywać dane?

Wystawiamy faktury dla klientów indywidualnych oraz firm. Składając zamówienia za pomocą strony internetowej należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920) w celu podania danych niezbędnych do wystawienia dokumentu.

Płatność przelewem bankowym

W przypadku wybrania płatności przelewem bankowym na wskazany adres mailowy zostanie przesłane potwierdzenie zamówienia zawierające dane do przelewu. Po wykonaniu przelewu prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty na adres: info@fitdiet.pl. W przypadku braku potwierdzenia, zamówienie zostanie uruchomione po zaksięgowaniu płatności w naszym systemie.

Jak wyglądają dostawy w okresie świąt?

Dostawy w okresie świątecznym są realizowane w innych terminach. Klient zawsze zostaje poinformowany o harmonogramie świątecznym. Okres świąteczny wpływa również na terminy składania zamówień.

Rezygnacja z diety

Klient ma prawo zrezygnować z diety. W takiej sytuacji należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920).

Co zrobić, jeśli dieta do mnie nie przyjedzie?

W takiej sytuacji należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi mailowo (info@fitdiet.pl) lub telefonicznie (+48 795 700 920).